ssofiaragnarsson

Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

FREDAG ÄR KÄRLEK!

Av sofia ragnarsson - 17 januari 2014 07:05


ÄÄNTLIGEN FREDAG OCH SNART LITE LEDIGHET! inte för att denna vecka vart så ansträngande för min del.. men endå! har iaf öroninflamation nu oxå, skitkul! haha.. så va hemma från skolan igår men idag ska jag dit! ikväll kommer några fina vänner hit så ska vi käka och ha pulka race, senare blir det nog fest! tagggaah ;)

lyssnade nyss på massa låtar som jag lyssnade på i sommras, och måste fan erkänna att denna sommar var riktiiiigt grym! vi han med mkt skoj och jag kan inte annat än längta tbx.. fina minnen de!  vill tbx !! 
nää nu lär ja fixa mig chaaaooo'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia ragnarsson - 21 januari 2014 17:57


hejhejhej, alltsså igår la jag till nästan 100 nya låtar på min spottyfy bland annat gamla håkan låtar, gah hadde värkligen glömt hur bra han är! blev värkligen kär på nytt! efter att jag jobbat så mkt som jag gjorde i sommras å vart så van med rä...

Av sofia ragnarsson - 21 januari 2014 17:36

idag i skolan jobbade vi med fördommar osv, och jag fick faktist mig en tankeställare om det då. Hur sjukt det igentligen är, och hur påverkad man blir av de fördommar mot andra och att man själv är rädd att få det. jag mena hur många vågar igentlige...

Av sofia ragnarsson - 14 januari 2014 19:15

                  Har så sjukt mkt förväntningar och är riktigt taggad på detta år! Och det mesta ligger hos mig själv, men tror jag är mogen och redo att ta vissa utamaningar nu! upp till bevis'Chaaaoooo' ...

Av sofia ragnarsson - 14 januari 2014 12:20

Hejhej, kan ju börja med och säga att jag är sjuk.. IGEN?! fattar inte varför ja alldrig blir av med skiten :( aja, sen kan jag ju tillägga att jag & julia sumpade våran vita månad i lördags, vart en helt galen kväll på både bra & dåliga sätt. Men tr...

Av sofia ragnarsson - 9 januari 2014 16:55

Hejhej, första skoldagen idag det här året då, Den va lugn å chill hadde väl nån lektion men mest flams å sen gick vi hem 12. sköööönt! ja å jenny åkte hem till henne å bara shilla då, kom hem för ett litet tag sen å tänkte ta tag i lite skoluppgif...

Presentation


Being singel means you're strong enought to wait for what you deserve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards