ssofiaragnarsson

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av sofia ragnarsson - 14 januari 2014 19:15

          

      

Har så sjukt mkt förväntningar och är riktigt taggad på detta år!
Och det mesta ligger hos mig själv, men tror jag är mogen och redo att ta vissa utamaningar nu!
upp till bevis'
Chaaaoooo'

Av sofia ragnarsson - 14 januari 2014 12:20

Hejhej, kan ju börja med och säga att jag är sjuk.. IGEN?! fattar inte varför ja alldrig blir av med skiten :(
aja, sen kan jag ju tillägga att jag & julia sumpade våran vita månad i lördags, vart en helt galen kväll
på både bra & dåliga sätt. Men tror vi hadde ganska kul iaf. Först förfesta vi vid robin, sedan vidare
till träggån och slutligen hamna vi på emortens :) men nu tar vi nya tag och försöker på nytt igen!! ;)

  
Denna serie kan man inte förklara med bättre ord än kärlek. allvarligt, är man sur, ledsen,arg eller
glad så funkar den alltid. Absolut ingenting man tröttnar på heller. Kollat på alla sesonger många
gånger och jag bara ääälskar den mer och mer för varje gång! LYCKA'
Chaaaooo'

Presentation


Being singel means you're strong enought to wait for what you deserve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards